6 Manfaat Jika Suami Menyusu “Isteri” Setiap Malam - Dewata News

Breaking News

Gold Ads (1170 x 350)

11/5/15

6 Manfaat Jika Suami Menyusu “Isteri” Setiap Malam


Ilustrasi

Artikel Menyusu “Isteri” Setiap Malam ini ditujukan kepada kaum yang telah resmi menikah dan berkeluarga, dan sama sekali tidak mengajarkan hal-hal yang tidak baik untuk generasi muda penerus bangsa. Ambil sisi positif setiap point-pointnya


Dewata News.com - Payu-dara yangg sering dihisap, keseimbangan sistem kardiovaskular (jantung) kewanitaannya dapat terjaga. Apabila lelaki menghisap Payu-dara wanita dalam waktu yangg lama, maka degupan jantung wanita meningkat sehingga 110 degupan/minit. Hal ini boleh menjadi latihan bagus bagi kesehatan jantung.

     Menghisap Payu-dara juga dapat membuatkan berat badan wanita lebih stabil, bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, Payu-dara yangg dihisap selama 3 minit dapat membakar lemak lebih kurang 12 kalori.

     Ingin wajah lebih cantik dan menawan? Kalau begitu jangan risau untuk selalu dihisap Payu-dara nya. Dengan dihisap Payu-dara , maka lebih daripada 30 otot wajah wanita bergerak, sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah di kulit wajah, dan menghaluskan kulit.

    Selama ini menghisap Payu-dara dianggap sebagai perkara yang kurang sopan atau bunyinya seperti perkara jorok. Tapi pada kenyataanya menghisap Payu-dara dapat membuatkan wanita lebih awet muda, merupakan obat yang “merangsing” sistem kekebalan tubuh, kesannya adalah penghasilan antibodi yangg mampu melindungi dari virus dan penyakit. Proses ini disebut cross-imunoterapi.

    Ketika Payu-dara dihisap, biasanya nafas wanita jadi lebih cepat … Kebanyakannya ketika Payu-dara dihisap, wanita akan menyedut dan menghembus nafas 60 kali dalam satu minit. Padahal dalam keadaan normal hanya 20 kali tiap satu minit. Menyedut dan menghembus nafas akan mencegah berbagai gangguan penyakit pada paru-paru.

   Payu-dara yangg dihisap lebih dari 5 minit akan membuatkan tubuh wanita lebih santai, dapat menghasilkan rantai kimiawi yangg akan menghancurkan pelbagai hormon yang menjadi penyebab stress.
Bagikan pengetahuan ini kepada wanita-wanita yangg anda kenal untukmembantu mereka lebih sihat dan awet muda sekarang juga! (DN ~ Bacaan.net).-

1 comment:

  1. Anonymous16/1/16 01:24

    Artikelnya sangat menarik gan www.baihaki.net

    ReplyDelete

Redaksi DEWATA NEWS menerima komentar terkait artikel yang ditayangkan di DEWATA NEWS . Isi komentar menjadi tanggung jawab pengirim. Pembaca berhak melaporkan komentar jika dianggap tidak etis, kasar, berisi fitnah, atau berbau SARA. Redaksi DEWATA NEWS akan menilai laporan dan berhak memberi peringatan dan menutup akses terhadap pemberi komentar.

Terimakasih
www.dewatanews.com